Mobil Oyunlarda “Loot Box” Kullanımının Bir Sınırı Var mı?

19 Aralık 2022, Pazartesi

Oyun sektörünün küresel yıllık cirosunun 2022 yılında ilk defa 200 milyar ABD doları sınırını aşması bekleniyor. Bu hızlı yükselişe ve ulaştığı boyuta rağmen tarihçesi 1970’lerdeki oyun salonu makinelerine ve konsol oyunlarına dayandırılabilecek video oyunlarının ticarileşmesi görece yeni bir gelişme olarak karşımıza çıkıyor....

Blog Erişimi

Blog içeriklerini okumak için hbrturkiye.com’a üye olmanız gerekmektedir. Eğer bir üyeliğiniz varsa hbrturkiye.com kullanıcı bilgileriniz ile üye girişi yaparak blog içeriğini okumaya devam edebilirsiniz. Eğer üye değilseniz ücretsiz üyelik oluşturarak ayda 3 dergi içeriği (makale) okuma hakkına sahip olup tüm blog içeriklerine sınırsız erişim sağlayabilirsiniz.
Giriş yap veya ücretsiz üye ol, okumaya devam et
Giriş yap veya ücretsiz üye ol, okumaya devam et
“ÜYE OL” butonuna basarak üyeliğinize ait Şartlar ve Koşulları, Gizlilik Politikası ile KVKK Aydınlatma Metni’ni okuduğunuzu ve HBR Türkiye tarafından size özel oluşturulan hizmet, kampanya ve promosyonlara yönelik elektronik posta almayı kabul etmiş sayılırsınız.
E-bülten aboneliğinden dilediğiniz zaman çıkabilirsiniz.
Paylaş:

Bu içeriği beğendiyseniz daha fazlası için ücretsiz üye olun!

SEÇENEKLERİ GÖRÜNTÜLE

Sınırsız Erişime Sahip Olmanın Tam Zamanı

HBR Türkiye içeriğine bir yıl boyunca tüm platformlardan erişin!
ABONELİĞİMİ BAŞLAT

Tüm Arşive Gözatın

Paylaş